איך נוכל לעזור לכם

העמותה החדשה לצרכנות מקבלת תלונות של צרכנים נגד בית עסק ישראליים.
תלונתכם תועבר לבית העסק כולל פרטים אישיים שלכם לכן מומלץ לשמור על ניסוח ברור ומכובד.
אין באפשרותנו לטפל בתלונה שבעניינה מתנהל הליך משפטי או התקבל פסק דין או הסדר אחר.
על מנת לאפשר לנו לטפל בתלונתכם באופן יעיל ומהיר, יש לצרף מסמכים שקשורים לתלונתכם כגון חוזה התקשרות, הזמנה, קבלה, הצעה לעסקה, תמונות, התכתבות עם בית העסק וכל מסמך אחר רלוונטי לעסקה

העמותה החדשה לצרכנות מטפלת בתלונות של אנשים פרטיים לאחר שקנו מוצר\שירות כלשהו
אם הנך נציג\ה של עסק פרטי או שלא קנית מוצר והנכם מעוניינים ביעוץ אנא כיתבו לנו הודעה בדף הפייסבוק שלנו


Skip to content